vad som händer på onsdag?

kom hem för ca en halvtimme sen, nu sitter jag i sängen, dricker cola och käkar Cheez Cruncherz, sjukt goda alla borde testa dom. Håret blev iaf ganska bra, lite gult kvar, men det får silverschampoot ta bort, jag har alltid varit lite skeptisk till det, men får väl testa eftersom alla säger att det är så himla bra...när jag hade tvättat ur färgen och sminkat mig, så tog vi oss en tur upp till rud, träffade lite folk där. och sen åkte vi hem igen, ingen speciellt spännande dag..

Jo vet ni vad som händer på onsdag då??? 
Jag lämnar denna skithåla för att åka till mitt älskade norge, stannar väl tills på söndag eller måndag.
NORWAY HERE I COME :D

nu blire en film, har inte bestämt vilken än.. somnar antagligen under filmen, eller så gör jag inte det. men annars så godnatt på er sötnosar


mycket kärlek till den personen som upfann coca cola, me love you !


Såhär blev håret.. och så står det åt alla håll på bilden, pga att jag haft toft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0