aldrig hända igen.

Självklart har jag inte färgat håret svart! det kommer aldrig hända igen.

inatt så sov jag ju hos linn, jätte mysigt. vi låg väl vakna till 5 och pratade, eller jag pratare rättare sagt. hörde bara hur hon blev tröttare och tröttare och tillslut somnade hon och jag var pigg som en dag! men somnade tillslut.

Sitter i skolan nu då, kom hit vid 9 tiden. känns bra att jag kom i tid även om jag somnade så sent. Idag slutar jag vid 11 så då ska jag gå och sola solarium, måste bli brun, är ju så äckligt blek iaf när jag står brevid linn haha! Vid halv 4 tiden ska vi träna! Efter det blir det nog en tur på stan.

Jag har även bestämt mig för att flytta hem, det finns många olika anledningar men största anledningen är ju pengar. Eftersom jag inte har något jobb så lever jag på endast 1050 i månaden och det ska räcka till mat och ja allt annat jag vill ha.. men det gör ju inte det. Men nu har jag fått lära mig lite, och vet hur det kommer funka i framtiden, jag kommer inte att flytta till eget förens jag har ett jobb så jag kan klara mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0