dricka kaffe

Godmorgon här sitter jag och kollar på vakna med the voice, dom pratade nyss om svinsprutan som jag ska ta om några timmar och ska va helt ärlig jag blev mer nervös..

Men jag är iaf helt klar, har fixat håret sminket och kläderna, har mina nya skor på mig idag igen, fötterna kommer dö.. men jag måste vänja mig! ska beställa ett par till i början av december tänkte jag, några som är ännu högre kanske? nja, tror nog inte det!

Min buss går om 45 minuter så har ingen aning om vad jag ska göra nu förutom dricka kaffe? Kanske ska äta ngt litet. vore väl smart så jag inte blir helt snurrig sen.




dålig bild men här har ni skorna!


en jävligt trött stine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0