imorgon!!!!!

Godmorgon! Jag sitter i skolan och är super trött, lite konstigt tycker jag med tanke på att jag gick och la mig vid halv 12 tiden.. har dock vaknat ett antal gånger under natten av dumma drömmar.. Idag händer det ju inte så mycket förutom träning efter skolan.. Efter det blir det väl bara att vänta på morgondagen!

För imorgon är det ju dagen jag väntat på i ca 1 år nu, alla vet väl säkert att jag pratar om New Moon! Jag har så fruktansvärt höga förväntningar på filmen så det är helt otroligt, jag har självklart läst boken som är ett måste, dock har jag glömt hur den slutar :O , kanske ska läsa om slutet idag? får nog bli att jag gör det..Annars är jag inne på fjärde boken nu, och den är helt underbar.. Gud så jag längtar tills imorgon!!!!! Jag kommer säkert storgrina hela filmen!


Grattis Stefan på 40års dagen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0