mobilen

sämst uppdatering jag vet, men ska jag vara helt ärlig har jag tröttnat på min dator.. oftast är jag nu inne på msn&FB på mobilen.. ska försöka fixa så jag kan blogga från mobilen också, har inte lärt mig det än..

men men nu har iaf mina söta skor kommit, dom svarta va högre än jag trodde och jag är ju inte så van längre med att gå i klackskor, men jag får lära mig igen.. ser bara lite konstigt ut så ni får inte skratta åt mig. :D haha

Nu är jag iaf i skolan, försov mig idag, inte bra.. sitter fortfarande och försöker att skriva den dumma novellen men har inte kommit någonstans än.. får be nångon smart jävel om hjälp.. MOA? haha

Lägger upp kort på skorna senare

Kommentarer
Postat av: olatidman

övning ger färdighet;)

2009-11-11 @ 13:28:30
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: olatidman

haha nej nej, tjejer är värre, fast jag skulle inte heller falla för en fet tjej..

2009-11-12 @ 01:38:46
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0