Mycket tankar


Fy fan klockan är halv 4 och jag sover inte än.. Jag har alldeles för mycket tankar i mitt huvud, vad vill jag egentligen med mitt liv, vad ska det bli av mig? Jag hade världens planer när jag bodde i norge men när jag kom tillbaka så försvann allt.. jag har inga framtidsplaner och ser ingen anledning till att gå i skolan för det känns som om jag inte kommer någonstans..

Jag känner också att jag inte vill bo kvar i min lägenhet, men jag vill inte flytta hem, klart jag saknar att ha mamma nära mig hela tiden. men jag klarar inte av allt tjat och skrik.. Jag tror att anledningen till varför jag inte vill bo kvar är för att jag är så ensam för det mesta och att det är så tyst hela tiden, det är jag verkligen inte van vid..

Mycket saker har förstörts och försvunnit sen jag kom tillbaka. Vänskap, Kärlek, & skolan går inte bra.. och det är inte förens nu jag börjar inse mycket saker.. varför blev det inte som jag hade tänkt? Var det verkligen meningen att jag skulle flytta tillbaka till sverige? Nej jag tänker inte flytta tillbaka.. Men kanske är dags för ett besök snart, saknar alla så otroligt mycket!

Nu känner jag att jag fått ut mycket, nästan för mycket kanske så får väl lägga av nu! Godnatt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0