fotboll

somnade vid 1 tiden på dagen idag och sov till 6, inte alls bra.. när jag vaknade satte jag mig vid datorn och pratade lite med moa, så vi bestämde oss för att dra och kolla på fotboll uppe på krp.. så det gjorde vi. Vi va väl där till typ 9 och tog bussen sen. jag missade självklart bussen hem till mig, så jag fick ta en annan och sen gå från det stället till ett annat och ta en buss.. sämst, men fick röra på mig lite hah.

Nu har jag fått för mig att jag måste städa, har panik typ. och börjar få mer panik pga att det inte sitter något på mina väggar :O , alla mina tavlor måste upp, helst igår liksom.. men får lösa det imorgon, måste även diska imorgon, hatar att diska.. det är inte lätt att bo själv hah!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova faktiskt. ska ju till skolan imorgon, det va länge sen.. men jag har ju varit sjuk och andra anledningar..

men men godnatt på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0