hemma hos mig

Gud jag är så arg på mitt internet som jag hade.. när jag vaknade imorse så insåg jag att det hade slutat fungera!! men som tur är så har jag ett nytt nu..

Igår så va jag med emelie och moa, vi kollade på film osv, den följde vi emelie hem och lånade lite filmer osv.. blev mer film när jag och moa kom hem igen, tror vi kollade på film till iaf 6 på morgonen. moa somnade tydligen vid 7-8. haha! 

på dagen idag så ringde linn mig så åkte jag ner till stan och mötte henne och moa så köpte jag lite saker till halloween, jag ska ju vara pirat! så nu har jag köpt en krok, ögonlapp och ett örhänge! imorgon ska jag nog köpa en jätte svart ögonskugga!

Inatt så sover min lillebror daniel hemma hos mig, jätte kul faktiskt. nu sitter han och spelar ps2 och jag kollar på lite smått. och mamma har köpt masssssa mat till mig, tack <3 och nu har jag äntligen en brödrost jätte fin är den! haha ..

tyvärr så har jag inte tagit några bilder på lägenheten än för er som ville se. har inte fått upp allt än, som gardiner hyllor och sånt.. men det kommer inom kort! nu ska jag gå och ut och röka med jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0