äckliga killen

Nyss kommit hem från patricia, vi satt och kollade på efterlyst, tråkigt nog hade dom tagit bort repotaget från karlstad om den äckliga Killen som våldtar tjejer när dom går av bussen, han följer alltså efter dom när dom gått av bussen och våltdar dom, vad är det för sjuk människa som gör så? Jag vågar iaf inte åka buss nu, Jag cyklar dit jag ska! haha som tur är så behöver jag inte åka så långt än.. men förhoppningsvis åker han dit snart!

Imorgon är det torsdag och jag ska nog städa hela dagen, eller ja det är skola först! drygt, har inte alls mycket saker att göra så blir lite drygt att göra samma sak alla lektioner! men men, då blir jag väl klar fortare.

Men nu ska jag kolla vidare på tv, och sen ta ett bad..

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, du klarar dig, du har ju dina karatesparkar och så får du väl ta me dig en glasflaska, för de är du bra på också :D

2009-09-23 @ 23:14:02
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0