Vimsig

Blev klar för några timmar sen, tvättade trappen osv.. Nu har vi precis hämtat en hylla som ska in i rummet/kontoret som jag bor i. Som tur är slapp svaga jag bära, jag bara njöt av den vackra utsikten jag hade.. haha mer säger jag inte..

Nu snart ska jag väl fixa mig någon mat, känner att jag börjar bli lite små hungrig.. och huvudvärk.. Ikväll måste jag verkligen lägga mig tidigt, och ska göra lite skolarbete också, viktigt viktigt.. måste nog börja ha Kom ihåg lappar, annars tappar jag väl snart bort mig själv.. är ganska vimsig..

Åh, jag har även tagit tillbaka min piercing igen, i överläppen.. kommer säkert ta ut den snart igen, men den kan vara fin ibland.. funderar även på att gå och sola sen.. det finns ju inget bättre!


Syns inte så väl, men det man ser är mina svarta ringar under ögonen..
JAG BEHÖVER VERKLIGEN SÖMN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0