hem till mig

Hallå på er! jag ligger i sängen och mår såååå dåligt, blev att jag drack igår, hade jätte trevligt faktiskt :) mer orkar jag inte skriva.. är så sjukt bakfull, funderar på ett bad. hade inte varit helt fel!

Idag ska jag iaf försöka somna tidigt, imorgon vid 9 tiden kommer pappa & hämtar mig så ska vi åka och hämta min soffa och lite saker i lägenheten, sen åker jag med upp till Krp, fixar lite med photoshop, nån som behövde hjälp, självklart ringer dom mig ;) .. haha nej då!




Denna grymt söta tröja kommer hem till mig i veckan :) Pappa betalar ;)


Kommentarer
Postat av: mmautildah

åh snygg tröja !

var hittade du den?!:D

2010-01-11 @ 12:37:31
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0