Kling

Kom precis hem från en biltur med kling! Har haft de jätte kul, vi fastna i en snöhög och tog ett bra tag innan vi tog oss upp, Pinnen <3, haha, sen såg vi en räv fett söt. och körde typ 1000 varv i garaget osv. har saknat att va med han så mycket så de va jätte kul, blir på så bra humör när jag är med han. :) & älskar hans humor, skrattar alltid så mycket så jag gråter, och med han kan jag prata om allt med, han dömer inte. är så glad att du är min vän <3!

Nu ska jag nog sova, ska upp tidigt imorgon och åka ner till stan och möta jenny & patttttrik i staaan. sno pengar av jenny(Gudrun)..... Mohahahahhahahaha. haha nej nu är jag övertrött och har mensvärk.. pusspåer! nu ska jag sova



Gammal bild som fan! Hoppas vi kan bli så bra vänner som vi va förr igen! älskar dig vännen


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Jag vet inte ! Vi får se vad helgen har att bjuda på :)

2010-01-09 @ 12:09:56
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad görs? :)

2010-01-09 @ 13:20:55
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0