tog en drink

hallå på er! den dåliga uppdateringen fortsätter tydligen märker jag.. men men, i tisdags åkte vi till göteborg. blev att vi åkte till patricias pojkväns jobb först, va där en bra stund.. sen åkte vi ner mot stan, käkade på resturang, riktigt gott var det. sen kom Carro och mötte oss, vi åkte till hotellet, tog en öl där och sen åkte vi ner mot stan igen, och handlade lite. sen gick vi på en pub och tog en drink och snackade, de va skit mysigt! Som ni kanske förstod så sov vi över i gbg så igår vid 9 tiden åkte vi mot karlstad igen, jag somnade efter kanske halva vägen. och när vi va framme drog jag till skolan, duktig eller hur.

nu är jag hemma hos patricia och har fruktansvärd huvudvärk och ska snart hoppa in i duschen.. har fortfarande inte fått min dator.. hmmm, får hoppas att jag får den idag.. mamma är inte så glad kanske.. men ajja, nu vill patricia ha sin dator.. pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0