få lite färg

Nu är det fredag och jag har varit här i en vecka! känns iaf som 3?!

Tältningen gick ju inte så bra, elr jo i början va det helt okej förutom att det blåste.. sen skulle jag iväg och kissa i skogen, först lägger jag inte märke till det men de ligger en ORM brevid mig, jag fick ju självklart panik.. sprang ganska fort därifrån... sen började det regna då orkade vi inte mer..


Idag var det fint väder så vi gick ner till tofte för att bada men det va alldeles för kallt för mig..blev att jag solade lite istället.. ska strax ner till solariumet också.  jag måste verkligen få lite färg..



Lite bilder från tältningen..  Blev inte alls många, blev mörkt så fort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0