spelar

på lite bättre humör nu. Mobilen funkar, dock funkar inte min design..

Idag har vi varit på vinterbro, ett köpcenter. va kul att komma bort lite och få göra ngt kul. Hittade dock inget speciellt, köpte bara 2 spets bh:ar och ett stort rosa linne. får bli mer nån annan dag.

Nu sitter jag och kristian & spelar nfsmw på ps2, så jävla kul.. fast är ganska trött men det är otroligt svårt att slita sig ifrån spelet faktiskt..

Imorgon så hoppas jag på sol, något vi inte haft här på länge känns det som.. annars får jag ta mig en tur ner till solariumet igen.. hoppas jag inte bränner mig denna gång, sist såg jag ut som en kräfta typ.

Nu ska jag fortsätta spela och förhoppningsvis somna i tid, och sen ska jag försöka uppdatera mer.. även om det inte är så kul när jag inte har en fin design! :(

puss & Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0