alkoholproblem

Hallå där mitt i natten, här sitter jag och har tänkt att jag ska se på film hela kvällen, men fasnade såklart här. Såg dock en jätte bra film förut True Confessions Of A Hollywood Starlet, Den handlade om en Skådespelare som hade alkoholproblem så hon fick flytta till en annan stad och börja ett nytt liv. Mer orkar jag inte förklara men det är en typisk ungdomsfilm, jätte mysig så den rekomenderar jag faktiskt!!

Nu ska jag väl kolla på nyaste avsnittet av deperate housewives om jag inte somnar, borde egentligen sova. Ska med mamma vid 9 imorgon och handla mat, ska ju vara ensam med min bror i några dagar nu, ska bli mysigt!


Den som inte älskar ensamhet, älskar inte heller friheten - för bara när man är ensam, är man fri.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0