bättra mig!

Jag total glömmer ju bloggen.. jag som tycker det är så kul egentligen. får försöka bättra mig!

I helgen så har jag hunnit med ganska mycket tycker jag, i fredags var jag hos tandläkaren och fixade min glugg, så nu är den borta!! Sen följde jag med mamma och marianne till ikea och snurrade runt där.. På kvällen åkte jag hem till alex och såg på film med han och linn!

Igår hade jag inget speciellt planerat egentligen, Patricia kom hit och hämtade mig så åkte vi och köpte öl, sen vidare hem till henne! Satt där och drack lite, senare åkte vi ner till stan och gick till Blå, när hon och marcus åkte hem så gick jag till score och träffade folk där, men blev lite för full så jag åkte hem!

Det är väl min helg ungefär! Nu sitter jag hemma och ska försöka plugga lite, kom på förut att de inte alls är länge till skolan slutar så det är bäst att jag lägger ner mig nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0