Hemlighet

Godmorgon, klockan är 7 på morgonen och jag är vaken? OCH LEDIG!?!?!?! hm, ja man kan ju undra varför jag är vaken frivilligt nu.. det kan jag tyvärr inte berätta nu, det får jag göra senare ikväll elr ngt sånt.. än så länge så är det en hemlighet hehe!?!

Nu ska jag äta lite frukost om jag orkar, tvätta håret och sen åka ner till stan?! Mer kan jag inte säga..

Idag åker älsklingen till uppsala och vi kommer inte träffas på flera dagar, gissa om jag kommer sakna han.. tur att det finns telefoner.. haha på tal om telefon, min förbannade iphone hängde sig igår, och jag tänkte att de skulle väl ge sig så jag somnade.. när jag vaknar så kan jag inte stänga av alarmet, störaaaaaaande.. jag kunde inte ens stänga av telefonen, gissa om jag blev arg!!! Men jag hittade ett sätt.. Men det var inte långt ifrån att jag slängde den i väggen.. jag gissar på att jag hade ångrat mig då.. men jag ska iaf gå till telenor och dom ska få höra på ett och annat..

nej nu har jag brottom. hörs ikvälllll pusspåer


Du är allt jag någonsin drömt om älskling, lämna mig aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0