Tillbaka på tofte!

Ja hemligheten var ju att jag är tillbaka på tofte! Mitt absoluta favorit ställe, här mår jag på topp, förra sommaren övervägde jag ju att flytta hit! Jag hade glömt bort varför men nu minns jag varför! Det är ju ett helt underbart ställe med otroligt många underbara människor! Kommer nog spendera mycket tid här i sommar igen! Kanske inte lika mycket som förra sommaren men helt klart mycket tid! Nu ligger jag i sängen och ska sova, imorgon ska jag sätta mig och plugga lite, det behövs eftersom jag stannar tills nästa vecka så kommer missa lite i skolan! Men men nu börjar jag få ont i tummarna haha, uppdaterar ju igenom min iPhone! Så får väl sova nu puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0