bildbomb

Gud så trött jag är, sitter och ser på satc filmen ettan alltså, och nästan och halvsover i soffan hos min älskling.

Dagen idag har varit helt underbar faktiskt, först vaknade upp brevid min älskling, det finns ju inget bättre än det. När vi gick upp så kollade jag lite på tv osv, rätt ointressant.. Sen ringde alex och ville ha oss ner till stan! Blev att vi käkade på sjökvisten (baguetter) sen åkte vi ut till zakrisdal eller ngt, satte oss där med några cider och bara snackade skit och hade kul!

Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer.. Vi ska iallafall åka och handla med mamma på dagen och sen ska vi väl städa lägenheten. Inget intressant faktiskt.. Men Men slänger upp lite bilder så ni får att titta på istället!

















Kommentarer
Postat av: Alexander

det var ju helt sjukt mysigt. bara ta det lungt och så :D detta gör vi oftare

2010-05-28 @ 07:42:09
URL: http://tentrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0