Vad tycker ni?

Gud vad underbart det är med sol, sitter på torget och i solen och väntar på min buss, lite halv drygt att sitta själv kanske men tur att de är varmt så man slipper halv dö! Haha. Var nyss på h&m med Anni och Jenny, jag provade något jag aldrig trodde att jag skulle ta på mig faktiskt, en byxdress! Och den satt snyggt också, dock skulle jag haft en storlek större men de va slut så jag ska se om den finns på internet när jag kommer hem :) vad tycke ni om byxdress hiss eller diss? :)

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag som då absolut inte läser din blogg "råkade" bara se detta om byxdress...tog du några kort???

2010-05-24 @ 21:32:17
URL: http://spirella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0